Известие

Collapse
No announcement yet.

Дюза за JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Дюза за JTD

    Имам една дилема. Оказа се че едната на 4 -ти цилинър не работи добре("пикае") и се питам дали нова(за която като чуя цената ме заболява корема) или 2-ра употреба. Има ли начин тез тип дюзи да се почистват..или дайте некое предложение....
    Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

  • #2
    Вземи 2-ра употреба. Не са много скъпи Даже някъде из раздел 'продава' имаше да се предлагат
    _______
    146 JTD - ex
    Renault Megane II 1.5 dci - ex

    Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

    Comment


    • #3
      а как се прави теста, какво представлява теста на дюзите? то това си е най-важното в дизеловия двигател и може би е добре да се проверяват от време на време..или?

      sigpic
      Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
      http://caralyze.bg/user-car/12/42

      Comment


      • #4
        Едно въпросче към по-знаещите!На наще JTD има ли някакъв варянт да се смени само разпръсквача ако въобще има такъв че не съм много добре запознат?
        Fiat Punto 1.2 75 ELX
        EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
        EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
        EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

        Comment


        • #5
          много незапознати станахме, накрая само да не ни изтрият профилите от форума

          sigpic
          Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
          http://caralyze.bg/user-car/12/42

          Comment


          • #6
            теста го правят така....вадят тетките от дюзите за обратната нафта, слагат на техни места тръбички като от система и наблюдават при запален двигател дали връщат гориво. Тази която не връща или по малко връща(на тласъци)..се предполага, че е "въпросната".....Това знам и видях!
            Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

            Comment


            • #7
              А ако връща много? Тогава какво?
              Смея да твърдя, че един много чест проблем с дюзите на комън-рейл двигатели е точно увеличен теч от излишната/обратната нафта.
              За ремонта (смяна разпръсквачи) - слушах, че в Бош сменяли, но не знам за резултата.
              И една дюза дали 'пикае' се вижда на стенд. Така, както е монтирана на двигателя, трябва да направиш тест на дюзите с подходящ уред и софтуер, който предлага тази опция. Не знам доколко това го има при леките коли.
              Last edited by didod; d.m.y г., 19:41.
              Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
              Lancia Kappa JTD '98 -

              Comment


              • #8
                Първоначално публикувано от didod Покажи съобщение
                А ако връща много? Тогава какво?
                Смея да твърдя, че един много чест проблем с дюзите на комън-рейл двигатели е точно увеличен теч от излишната/обратната нафта.
                За ремонта (смяна разпръсквачи) - слушах, че в Бош сменяли, но не знам за резултата.
                И една дюза дали 'пикае' се вижда на стенд. Така, както е монтирана на двигателя, трябва да направиш тест на дюзите с подходящ уред и софтуер, който предлага тази опция. Не знам доколко това го има при леките коли.
                Прави се тест на дюзите на място на колата Разпръсквачи се сменят и почистват не е проблем цена на разпръсквач варира от 80 до 140 лева (нов) надявам се е било полезно
                0888 232 484 - Бобо Extreme Service
                sigpic
                Alfa 145 QV Turbo VS Alfa GTV 3.2 24V 04'
                Alfa 156 05' 1.9 16V M-JET, Fiat Brava 1.9 JTD , Алфа 164 Super, Alfa 147 JTD малкото GTA, Alfa 155 2.0 16v Super

                Comment


                • #9
                  Към Бобо - Ако не представлява тайна, може ли да кажеш как го прави теста? Искам да сравня с нашите компютри.

                  Нашия софтуер как го прави - загрява се двигателя до работна температура (поне 60 град.). Пуска се теста. Двигателя се форсира от празен ход до определени обороти с фиксирана циклова порция. За 6 цилиндров двигател се форсира 7 пъти с работещи дюзи и 6 пъти с изключена една (по ред на запалване). На база промяната в оборотите програмата изчислява приноса на съответния цилиндър в работата на двигателя като цяло. За да сте сигурни, че проблема е в дюза, прави се и тест на компресия задължително. Това е най-общо.
                  Last edited by didod; d.m.y г., 08:43.
                  Alfa Romeo 164 SUPER T. Spark /Base '95/ - gone for parts;
                  Lancia Kappa JTD '98 -

                  Comment


                  • #10
                    Първоначално публикувано от Bobo Покажи съобщение
                    Прави се тест на дюзите на място на колата Разпръсквачи се сменят и почистват не е проблем цена на разпръсквач варира от 80 до 140 лева (нов) надявам се е било полезно
                    На мен ми казаха, че нов разпръсквач за 146 JTD бил 1100лв...А втората употреба са от 100- 250лв. И също, че точно тея разпръсквачи не можели да се почистват а се сменят
                    Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

                    Comment


                    • #11
                      Първоначално публикувано от miromitev Покажи съобщение
                      На мен ми казаха, че нов разпръсквач за 146 JTD бил 1100лв...А втората употреба са от 100- 250лв. И също, че точно тея разпръсквачи не можели да се почистват а се сменят
                      Имаш ЛС
                      sigpic Alfasud/156 1.8ex
                      156 2.4 JTD/156 2.5 Q-system/Uno 1.3Turbo i.e-again/Yamaha R6

                      Comment


                      • #12
                        Първоначално публикувано от miromitev Покажи съобщение
                        На мен ми казаха, че нов разпръсквач за 146 JTD бил 1100лв...А втората употреба са от 100- 250лв. И също, че точно тея разпръсквачи не можели да се почистват а се сменят
                        Е то фактически излиза че дюзите чисто нови са ни по-евтини от разпръсквачите!
                        Fiat Punto 1.2 75 ELX
                        EX-Alfa Romeo 146 1.9JTD Diesel surprise
                        EX-Alfa Romeo 155 2.0 8V
                        EX-Fiat Bravo 1.6 16V Sx

                        Comment


                        • #13
                          http://img515.imageshack.us/img515/5707/slika0087.jpg
                          +
                          http://img35.imageshack.us/img35/622/dsc00270i.jpg
                          = 4та дюза аз смяна.

                          Да ама не, чакам си ремонтния комплект тия дни.
                          Като/ако всичко мине гладко ще подмладя и другите 3 дюзи
                          ex - 147 16v multijet

                          Comment


                          • #14
                            Първоначално публикувано от emzo Покажи съобщение
                            http://img515.imageshack.us/img515/5707/slika0087.jpg
                            +
                            http://img35.imageshack.us/img35/622/dsc00270i.jpg
                            = 4та дюза аз смяна.

                            Да ама не, чакам си ремонтния комплект тия дни.
                            Като/ако всичко мине гладко ще подмладя и другите 3 дюзи
                            нови дюзи ли ще слагаш? каква им е цената или по-добре да не питам

                            sigpic
                            Alfa Romeo 146 1,9 JTD Айв гат да пауъра му!
                            http://caralyze.bg/user-car/12/42

                            Comment


                            • #15
                              А нови... да не съм луд, аз ще си купя "ново" Браво.
                              Ще дам инфо тия дни, че да не говоря празни приказки.
                              ex - 147 16v multijet

                              Comment

                              Working...
                              X